ПРОЕКТНО-КОМПОНОВАНА СИСТЕМА ЕЛЕКТРОЖИВЛЕННЯ
СЕРЕДНІХ І ВЕЛИКИХ СТАНЦІЙ (ПКСЕЖ)

ПКСЕП призначена для електроживлення пристроїв релейної або мікропроцесорної централізації середніх та великих станцій на ділянках залізниць з будь-яким видом тяги.

Основні функції

  • введення електроживлення від:
  • двох фідерів змінної трифазної напруги 230/400 В з глухозаземленою нейтраллю;
  • дизель-генераторного агрегату (ДГА);
  • від акумуляторної батареї (АБ) напругою 24 В;
  • від АБ напругою 240 В;
  • розподіл, перетворення та облік електричної енергії;
  • трирівневий захист ліній електроживлення від атмосферних та комутаційних перенапруг, коротких замикань, імпульсних перенапруг;
  • контроль якості електроенергії;
  • автоматичне перемикання навантаження;
  • контроль несправності контакторів обох фідерів та контроль наявності напруги на шині гарантованого живлення трифазним струмом.

Склад

До складу ПКСЕП входять такі пристрої:

  • щит ввідний;
  • щит відключення акумуляторних батарей ЩОАБ;
  • шафа випрямно-розподільна ШВпР;
  • шафа ввідно-розподільна ШВР;
  • шафа гарантованого живлення ШГПЛ;
  • шафа трансформаторна ШТр без резервування відАБ;
  • шафа трансформаторна ШТр з резервуванням від АБ;
  • шафа стрілочна ШСт без резервування від АБ;
  • шафа стрілочна ШСт з резервуванням від АБ;
  • шафа діагностики ШД;
  • акумуляторна батарея;
  • щит автоматичного вмикання резерву.

Можливе компонування двох основних типів систем електроживлення:

  • з резервуванням навантажень від АБ напругою 240 В;
  • з резервуванням навантажень напругою 24 В та напругою 230 В від АБ напругою 24 В.

Час резервування електроживлення в залежності від ємності АБ становить від 10 хвилин до 8 годин. Номінальна здатність навантаження системи складає:

  • 25 – 40 кВт;
  • 40 – 55 кВт;
  • 55 – 80 кВт.

Шафа гарантованого живлення ШГПЛ

 

 

 

  ШСт із резервуванням від АБ   ШСт без резервування від АБ
         

 Переваги системи

  • проектне компонування та масштабованість – дозволяють спроектувати систему електроживлення з потрібними параметрами для конкретної станції;
  • розроблено відповідно до вимог простору «1520»;
  • висока «живучість» за рахунок резервування основних вузлів;
  • можливість дистанційного відключення «єдиною кнопкою» вхідних фідерів, ДГА та АБ у разі виникнення аварійних ситуацій чи пожежі;
  • можливість ручного вибіркового увімкнення/відключення фідерів;
  • вбудована мікропроцесорна система здійснює контроль та діагностування параметрів електроживлення та стану технічних засобів ПКСЕП з фіксацією наступних параметрів:
  • опору ізоляції щодо «землі» у колах електроживлення світлофорів, рейкових колах, релейних стативів, пульт-табло, стрілочних електроприводів, обігріву стрілочних електроприводів;
  • напруги та струму в кожній фазі вхідних фідерів;
  • напруги у вихідних колах шаф, що входять до ПКСЕП;
  • працездатності блоків та пристроїв, автоматичних вимикачів, захисних варисторів тощо;

 

 


Щит введення
 
Шафа діагностики ШД
  Шафа
випрямно-розподільна
ШВпР
         
  • можливість контролю якості та періодичності виконання робіт з технічного обслуговування на основі архівних даних:
  • факт запуску ДГА під навантаженням із зазначенням тривалості його роботи та фіксацією параметрів фідера;
  • факти обслуговування станційної АБ з відключенням зарядного пристрою, роботи основного та додаткового зарядних пристроїв;

 



 

Шафа трансформаторна ШТр

 

  • результати діагностування та архівні дані дозволяють у будь-який час проконтролювати стан обладнання, визначити запобіжні стани, характер пошкоджень пристроїв електроживлення;
  • в архівах міститься інформація про нештатні ситуації в системі енергопостачання, зокрема:
  • відсутність напруги на фідері живлення;
  • перемиканні з одного фідера на інший із зазначенням причини (зниження напруги, підвищення напруги за кожною з трьох фаз джерела живлення, порушення порядку чергування фаз та ін.);
  • про стрілки, в яких є завищення струму при нормальному перекладі та роботі на фрикцію (на підставі епюр струмів стрілочних приводів);
  • про режими іскріння на колекторах двигунів через знос щіток, ослаблення щіткового вузла, забруднення колектора та ін..


Сєвєродонецьке НВО "Імпульс" – провідний в Україні розробник, виробник та постачальник високонадійних систем контролю та управління для атомної енергетики та залізниць.
 
Ми в соціальних мережах: